MBI Resort Songkhla
Hotel a Sadao amb servei gratuït de transport per la zona i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament MBI Resort Songkhla





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, banyera

Suite familiar, banyera
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Banyera d'hidromassatge
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite nupcial, 1 llit de matrimoni gran, banyera

Suite nupcial, 1 llit de matrimoni gran, banyera
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Banyera d'hidromassatge
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, banyera

Suite executiva, banyera
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Banyera d'hidromassatge
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

888 Moo 7 Kanchanavanich Rd., Samnakkam, Sadao, Songkhla, 90320
Sobre aquest allotjament
MBI Resort Songkhla
Allotjaments similars

Grand Oliver Hotel
Grand Oliver Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.2 de 10, Bé, 5 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500 THB per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 120 THB per adult i 80 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1200 THB per vehicle (només l'anada, 5 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1200 THB només l'anada (entre 4 i 11 anys).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
MBI Resort Songkhla Sadao
MBI Resort Songkhla
MBI Songkhla Sadao
MBI Songkhla
MBI Resort Songkhla Hotel
MBI Resort Songkhla Sadao
MBI Resort Songkhla Hotel Sadao
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: MBI Resort Songkhla
7,8
Bo
8,4
Neteja
7,4
Ubicació
7,8
Personal i servei
3,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2023)
2/10, Horrible
Scott
Viatge en grup
13 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Do not waste your money
Scott
Estada de 2 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
Chitra Devi
Viatge en família amb nens petits
14 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chitra Devi
Estada d’1 nit (ag. 2022)
4/10, Deficient
Sammuel
Viatge en família
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Sammuel
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Zu Xian, Alor setar
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfort stay
Zu Xian
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
CHEANG
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHEANG
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Heong, Ipoh, perak
Viatge en família
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heong
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
FaizalMS, Sg Petani
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FaizalMS
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Basant
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Decent but a bit run down hotel
Basant
Estada de 2 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
SIN YAN
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Not too bad
SIN YAN
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Farida
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Farida
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
wan wuu
31 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wan wuu
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
很有渡假feel的酒店
Viatger verificat
8/10, Bo
chi vai
19 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
整洁及有一个大泳池的酒店
chi vai
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de des. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Unfriendly staff as if you owe them money
Viatger verificat
8/10, Bo
TAI FONG, Singapore
29 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
TAI FONG
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Mazni, Kuala Lumpur
12 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worth Staying
Mazni
8/10, Bo
LAI KIM, Penang
11 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

LAI KIM
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja

