Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marmotte





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 237 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hannigstrasse 47, Saas-Fee, VS, 3906
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Allalin Saas-Fee
Hotel Allalin Saas-Fee
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 94 opinions
Preu actual: 245 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de maig, 7.00 CHF per persona i per nit per adult, i 3.50 CHF per nit per client d'entre 6 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
- Taxa municipal: del 1 de juny al 31 de octubre, 10.50 CHF per persona i per nit per adult, i 5.25 CHF per nit per client d'entre 6 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700 CHF per vehicle.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 16 CHF per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 CHF per animal de companyia per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property provides guests with a city card at check-in, which offers regional Saas-Fee/Saastal discounts that vary by season. In summer, this includes access to 8 out of 9 local lifts and public transportation. In winter, this includes all PostAuto transportation and several discounts.
Informació addicional
Cal reservar els horaris del lloc de sortida al camp de golf amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marmotte
Hotel Marmotte Saas-Fee
Marmotte Saas-Fee
Hotel Marmotte Hotel
Hotel Marmotte Saas-Fee
Hotel Marmotte Hotel Saas-Fee
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marmotte
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Isabelle
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabelle
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Beat
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr schöner Aufenthalt!
Beat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Remi
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Remi
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Charles-Henri
Viatge en parella, Viatge en família
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles-Henri
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Olivia
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super hôtel
Olivia
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
jeff
Viatge en família
23 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jeff
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
YVES
24 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YVES
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
owen
6 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
owen
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
René
Viatge en família
11 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
René
Estada de 2 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Michael
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Pierre
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent sur toute la ligne
Pierre
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Isabelle
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabelle
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Julian
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julian
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
LAURENCE
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LAURENCE
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Manuela
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuela
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Veronique
Viatge en grup
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veronique
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Klara Monika
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
schöner Aufenthalt
Klara Monika
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)