Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de Rougemont & Spa





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 245 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Xalet

Xalet
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Àtic

Àtic
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Chemin des Palettes 14, Rougemont, VD, 1659
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Arc-en-Ciel Gstaad
Arc-en-Ciel Gstaad
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.6 de 10, Excepcional, 189 opinions
Preu actual: 316 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 30 CHF per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 25 CHF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 30 CHF per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rougemont
Hotel de Rougemont & Spa Hotel
Hotel de Rougemont & Spa Rougemont
Hotel de Rougemont & Spa Hotel Rougemont
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel de Rougemont & Spa
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tammy
Viatge en parella
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tammy
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en parella
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 3 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Naomi
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Séjour décevant
Naomi
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Igor
Viatge en família
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Igor
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en família
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Rolf
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolf
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Noa
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noa
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parenthèse de 2 jours Zen et et délicieuse
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Franciscus
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franciscus
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
jose manuel
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Week-end en amoureux
jose manuel
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
valerie
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
valerie
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Victoria
19 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Victoria
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Muhammad, United kingdom
16 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice hotel & nice location
Muhammad
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Zehava
1 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
חופשה מפנקת ומהנה!
Zehava
Estada de 7 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Henri-Daniel
6 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació