Posthotel Rotenburg
Hotel a Rotenburg an der Fulda amb 2 restaurants i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Posthotel Rotenburg





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Balcó
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Balcó
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Poststrasse 20, Rotenburg an der Fulda, HE, 36199
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Göbel's Hotel Rodenberg
Göbel's Hotel Rodenberg
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.4 de 10, Molt bé, 132 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 45 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Posthotel Rotenburg Hotel Rotenburg an der Fulda
Posthotel Rotenburg Hotel
Posthotel Rotenburg Rotenburg an der Fulda
Goebels Posthotel Rotenburg
Posthotel Rotenburg Hotel
Posthotel Rotenburg Rotenburg an der Fulda
Posthotel Rotenburg Hotel Rotenburg an der Fulda
Preguntes freqüents
Opinions: Posthotel Rotenburg
Opinions
8,4
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
17 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Ingo
Viatge de negocis
14 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingo
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Marc
Viatge de negocis
15 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Steffen
Viatge de negocis
31 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steffen
Estada d’1 nit (maig 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Jesper
Viatge de negocis
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
God service
Jesper
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Werner
Viatge en família
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Werner
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Wolfgang, Leipzig
Viatge en parella
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Gunnar
Viatge en grup
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gunnar
Estada de 2 nits (set. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotelrezeption nicht mehr besetzt um 16 Uhr
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Mike
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ankommen & Wohlfühlen!
Mike
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Christoph
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Degelijk hotel
Christoph
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Marjo, Huizen
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marjo
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wopchenendtrip
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Joan
30 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joan
Estada de 6 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Göran
26 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Göran
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Joan
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joan
Estada de 5 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Gaby
19 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hier muss man sich einfach wohlfühlen!
Gaby
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Rasmus
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frühstück war sehr lecker
Rasmus
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Wim
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed en gastvrij hotel
Wim
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)