Smart Guesthouse
Casa d'hostes a Roma amb connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament Smart Guesthouse





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
3 Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
3 Banys
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Televisió digital
També et pot agradar

Hotel Zone
Trionfale
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 636 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
10 de gen. - 11 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Piazza Manfredo Fanti 38, Rome, RM, 00185
Sobre aquest allotjament
Smart Guesthouse
Allotjaments similars

Roma Vespahouse
Roma Vespahouse
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Habitacions insonoritzades
9.2 de 10, Fantàstic, 594 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
- Càrrec de la destinació: 6 EUR per persona i per nit. No s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 6.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Número de registre de l’allotjament: IT058091B4WYKFYUKL
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Smart Guesthouse Rome
Smart Guesthouse Guesthouse
Smart Guesthouse Guesthouse Rome
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Smart Guesthouse
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,6
Comoditats
9,2
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
10 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Miku
29 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Miku
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Maathini
Viatge en grup
19 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maathini
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Miriam, Miami
19 de nov. de 2025
Miriam
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dylan
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dylan
Estada de 4 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Marzia
Viatge en parella
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marzia
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
VIRGILIO
Viatge en parella
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
VIRGILIO
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Zachary
Viatge en parella
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zachary
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
Viatge en família
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffery
Viatge en família
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very happy
Jeffery
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
Viatge en parella
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Abed
Viatge en família
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Abed
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
6 de set. de 2025
Ryan
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
David
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Robert
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Yeiji
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yeiji
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Wancy
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Wancy
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
Viatge en grup
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kurtis
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Greatt accommodation
Kurtis
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Haya
Viatge en parella
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haya
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Angelo
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelo
Estada d’1 nit (juny 2025)

















