Shali Luxury Suite
Casa d'hostes amb una terrassa superior, molt a prop de Via del Corso
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Shali Luxury Suite





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (Extra bed)

Habitació doble Deluxe (Extra bed)
7,2 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Pati hawaià moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

The Style
Centre de la Ciutat de Roma
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bar
9.2 de 10, Fantàstic, 696 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Frattina 73, Rome, RM, 187
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Residenza Frattina
Residenza Frattina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Habitacions insonoritzades
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 194 €
taxes i impostos inclosos
16 de jul. - 17 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 7.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70 EUR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per entrada tardana: 30 EUR, per les entrades entre les 20:00 i les 03:00.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Shali Luxury Suite Guesthouse Rome
Shali Luxury Suite Guesthouse
Shali Luxury Suite Rome
Shali Luxury Suite Rome
Shali Luxury Suite Guesthouse
Shali Luxury Suite Guesthouse Rome
Preguntes freqüents
Opinions: Shali Luxury Suite
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Amy
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Amy
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Milvie, Lorton
Viatge en grup
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Milvie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Samir
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samir
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Olimpia
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olimpia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Tea
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Tea
Estada de 7 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Heidi
18 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heidi
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Kudret
11 d’oct. de 2024
Kudret
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Salvatore Antonio
Viatge en família
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Salvatore Antonio
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Julio
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada de 4 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Valerie
Viatge en grup, Viatge en família
1 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valerie
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Justin Barney
Viatge en parella
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin Barney
Estada de 3 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Liam
Viatge en parella
20 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Liam
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
JIANGTAO
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JIANGTAO
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Mehran
Viatge en parella
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Mehran
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
carlos
Viatge en família
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carlos
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Stephane paige
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephane paige
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Sohail
Viatge en família
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Sohail
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Lukas
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lukas
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
FATIMA
Viatge en família amb nens petits
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
FATIMA
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Amy
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sigrid
Viatge en família
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sigrid
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Marissa
Viatge en família
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Marissa
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Debora
Viatge en família
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Debora
10/10, Excel·lent
Carter
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carter
Estada de 4 nits (juny 2024)