Nakissa Inn
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Fòrum Romà
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nakissa Inn





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Televisió digital
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Televisió digital
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Televisió digital
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
També et pot agradar

Piazza Barberini, Sonder Apartment by Marriott Bonvoy™
Centre de la Ciutat de Roma
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Sala d’estar/menjador
9.4 de 10, Excepcional, 85 opinions
Preu actual: 240 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

266 Cavour Street, Rome, Lazio, 185
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Piazzetta de' Monti Suites
Piazzetta de' Monti Suites
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
9.0 de 10, Fantàstic, 95 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50.00 EUR.
- Càrrec per entrada tardana: 50.00 EUR, per les entrades entre les 22:00 i les 00:00.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Nakissa Inn
Nakissa Inn Rome
Nakissa Rome
Nakissa Inn Rome
Nakissa Inn Hotel
Nakissa Inn Hotel Rome
Preguntes freqüents
Opinions: Nakissa Inn
Opinions
7,8
Bo
8,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
SOTIRIA
22 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SOTIRIA
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Les
31 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Basic but works well
Les
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mit solo ophold i Oktober
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
gizem
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gizem
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Poul
6 de nov. de 2019
Poul
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Carlos, Bcn
Viatge en família
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Nanako
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nanako
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No se dejen llevar por las fotos del "hotel".
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Scott
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect Location
Scott
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
21 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Zbigniew
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zbigniew
Estada de 14 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juhlamatka perheen kesken
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
MATH
6 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otimo!
MATH
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
domenica
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
domenica
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Tanja
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tanja
Estada de 4 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Eric
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Chris, Hong Kong
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Location and Helpful Staff
Chris
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
C, New York
10 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location
C
Estada de 3 nits (juny 2018)