Hotel Lancelot
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Colosseu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lancelot





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,2 sobre 10
Fantàstic
(16 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,2 sobre 10
Fantàstic
(43 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
També et pot agradar

The Hoxton Rome
Salario
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 386 opinions
Preu actual: 262 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Capo D'Africa, 47, Rome, RM, 00184
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aenea Superior Inn
Aenea Superior Inn
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 1.003 opinions
Preu actual: 237 €
taxes i impostos inclosos
23 de jul. - 24 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lancelot Rome
Lancelot Rome
Hotel Lancelot Rome
Lancelot Hotel Rome
Hotel Lancelot Rome
Hotel Lancelot Hotel
Hotel Lancelot Hotel Rome
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Lancelot
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Aaron, Lexington
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Aaron
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cheryl
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Leisa
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leisa
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Byron
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Byron
Estada de 7 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Pauline
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Pauline
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Molly
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Molly
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viktoria
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viktoria
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Derk
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Derk
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Catherine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Julie
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cynthia
Viatge en grup
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cynthia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
Viatge en parella
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tito
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tito
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ayaka
Viatge en grup
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayaka
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elaine
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elaine
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Saida
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saida
Estada de 7 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
ESTEBAN
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
ESTEBAN
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joanna
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Gamal, Randolph
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Gamal
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
Viatge en família
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada de 9 nits (gen. 2025)