Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel la Malle Poste





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 130 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al jardí

Habitació doble, vistes al jardí
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Barnussos
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite, vistes al jardí

Suite, vistes al jardí
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Barnussos
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue de behogne 46, Rochefort, 5580
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Han-sur-Lesse
Mercure Han-sur-Lesse
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 278 opinions
Preu actual: 112 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 21.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Malle Poste Rochefort
Hotel Malle Poste
Malle Poste Rochefort
Malle Poste
Hotel la Malle Poste Hotel
Hotel la Malle Poste Rochefort
Hotel la Malle Poste Hotel Rochefort
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel la Malle Poste
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Rolf
24 de maig de 2025
Rolf
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
INSAM
11 de maig de 2025
INSAM
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Oline
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Oline
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Petra van, Zaandam
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Petra van
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
jean pierre
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jean pierre
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Taghreed
Viatge en família
31 de des. de 2023
Taghreed
Estada de 8 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en parella
11 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge en grup, Viatge en família
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geweldig
Chris
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
w.m.m. van
Viatge en parella
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
w.m.m. van
Estada de 2 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Ferdinand
Viatge en parella, Viatge en grup
29 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Ferdinand
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Joachim
12 d’ag. de 2023
Joachim
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Tania
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tania
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
imma
Viatge en família amb nens petits
10 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
imma
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Christophe
26 de juny de 2023
Christophe
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Marianne
18 de juny de 2023
Marianne
Estada d’1 nit (juny 2023)
6/10, Acceptable
Maxim
Viatge en parella
31 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maxim
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Etienne
22 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Etienne
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
A V
17 de maig de 2023
A V
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
GJ
4 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GJ
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Sofie
Viatge en parella
30 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sofie
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Laetitia
26 d’abr. de 2023
Laetitia
Estada de 3 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Olivier
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivier
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Gramat
18 de febr. de 2023
Gramat
Estada d’1 nit (febr. 2023)