Rishiri Fuji Kanko Hotel
Hotel a Rishifuji amb servei gratuït de connexió amb l'aeroport i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rishiri Fuji Kanko Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Room )

Habitació tradicional (Japanese Room )
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

194-2 Oshidomari Minatomachi, Rishifuji, Hokkaido, 097-0101
Sobre aquest allotjament
Rishiri Fuji Kanko Hotel
Allotjaments similars

Island Inn Rishiri
Island Inn Rishiri
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 37 opinions
Preu actual: 188 €
15 de jul. - 16 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 2000 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Rishiri Fuji Kanko Hotel
Fuji Kanko Hotel
Rishiri Fuji Kanko
Rishiri Fuji Kanko Hotel Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko
Hotel Rishiri Fuji Kanko Hotel Rishifuji
Rishifuji Rishiri Fuji Kanko Hotel Hotel
Hotel Rishiri Fuji Kanko Hotel
Rishiri Fuji Kanko Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko Hotel Hotel
Rishiri Fuji Kanko Hotel Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko Hotel Hotel Rishifuji
Preguntes freqüents
Opinions: Rishiri Fuji Kanko Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
フェリー港から至近
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
CHON SENG
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHON SENG
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
個人旅行者, 秋田
Viatge en família
19 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
個人旅行者
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Norifumi
20 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素晴らしい
Norifumi
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
鴛泊港フェリーターミナルの目の前にあるホテル
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素晴らしい
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Winnie, Taipei
7 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Winnie
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
J, Taiwan
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel next to the ferry port
J
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
髭ジージ, 東京都
8 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
髭ジージ
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Fisher, Taipei
23 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel close to the ferry terminal
Fisher
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
avis, HK
26 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel and close to the pier
avis
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Gustav
13 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I love this hotel!
Gustav
Últimes tendències a Expedia
Hotels