Hotel Bons Tempos
Hotel a Rio Verde amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bons Tempos





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble

Habitació doble superior, 1 llit doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals econòmica, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. João Braz 219, Rio Verde, GO, 75901-570
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Transamerica FIT Rio Verde
Transamerica FIT Rio Verde
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 173 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 24 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bons Tempos Hotel
Hotel Bons Tempos Rio Verde
Hotel Bons Tempos Hotel Rio Verde
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bons Tempos
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kleverson
3 de maig de 2025
Kleverson
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Carlos
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Luis Roberto
Viatge en parella, Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Roberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Heleno
19 d’abr. de 2025
Heleno
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joao
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joao
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cleider Alfredo
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleider Alfredo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Jefferson
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jefferson
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
rafael
4 d’abr. de 2025
rafael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Carlos Roberto B
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Roberto B
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Carlos Roberto B
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Roberto B
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE CARLOS
24 de març de 2025
JOSE CARLOS
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cleumar
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleumar
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thaís
17 de març de 2025
Thaís
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Roberto B
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Roberto B
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Edilson
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edilson
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio S
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio S
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
NEWTON
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NEWTON
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
alecsandro
14 de febr. de 2025
alecsandro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucilene
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucilene
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Carlos
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio S
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio S
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Alencastro
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alencastro
Estada de 2 nits (gen. 2025)