Hotel Vital, Rio de Janeiro
Hotel a Rio de Janeiro amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Vital, Rio de Janeiro





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 3 llits individuals

Habitació triple, 3 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Grand Hyatt Rio De Janeiro
Barra da Tijuca
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 218 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Sacadura Cabral,107, Centro, Rio de Janeiro, 20081-261
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Monte Alegre
Hotel Monte Alegre
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 670 opinions
Preu actual: 29 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Vital Rio de Janeiro
Vital Rio de Janeiro
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Vital, Rio de Janeiro
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
4,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Antonio Marcos
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio Marcos
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge de negocis
5 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Rafaela
Viatge en grup
2 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício!
Rafaela
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
MARCELO
27 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa localização, quarto confortável
MARCELO
Estada de 3 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
25 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Não gostei, não é parecido com as fotos postadas
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
21 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2022)
2/10, Horrible
Gelson
9 d’abr. de 2022
Gelson
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
3 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Higiene
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
2/10, Horrible
Edmilson
Viatge de negocis
25 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edmilson
Estada de 7 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Marcia
24 de març de 2022
Marcia
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Patricia
21 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adorável

Patricia
Estada de 2 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
Ricardo
8 de març de 2022
Ricardo
Estada de 2 nits (març 2022)
2/10, Horrible
Nelson
Viatge en família
8 de març de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nelson
Estada de 14 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Paulo
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Ana Paula
26 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Atendimento precisa ser melhorado
Ana Paula
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Julio Cesar
Viatge en grup
21 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Julio Cesar
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Danielle
Viatge de negocis
20 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Danielle
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Julio Cesar
Viatge en grup
20 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Julio Cesar
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Allan
10 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Allan
Estada de 2 nits (des. 2021)
6/10, Acceptable
Veronica Cristina
Viatge en grup
16 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
…
Veronica Cristina
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
MARCO
Viatge de negocis
11 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCO
Estada de 5 nits (set. 2021)
8/10, Bo
VALTUR
Viatge de negocis
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VALTUR
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de març de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
É bom.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Jovane
15 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jovane
Estada d’1 nit (març 2021)