Hotel Garden House
Hotel a Río Cuarto amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Garden House





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Room Standard With Pool View

Room Standard With Pool View
Carregar totes les fotos de: Room Standard With Park View

Room Standard With Park View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

De las Postas 2490, Rio Cuarto, Cordoba, 5800
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Amerian Rio Cuarto Apart & Suites
Amerian Rio Cuarto Apart & Suites
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 19 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 USD per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 10 USD l'anada i la tornada (entre 1 i 12 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 15 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Garden House Rio Cuarto
Garden House Rio Cuarto
Hotel Garden House Hotel
Hotel Garden House Rio Cuarto
Hotel Garden House Hotel Rio Cuarto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Garden House
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Claus
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claus
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge de negocis
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Pablo
Viatge en família
17 de gen. de 2024
Excelente opción
Pablo
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria
29 de maig de 2022
Maria
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
MARIA MALVINA
Viatge de negocis
29 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lugar para volver
MARIA MALVINA
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Hugo
Viatge de negocis
17 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hugo
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
H
Viatge en grup
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice hotel worth staying
H
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Mathias
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Contentos
Mathias
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Ladislao
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ladislao
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Saby, San Juan
Viatge en parella, Viatge de negocis
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saby
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Cristina
Viatge de negocis
9 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristina
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Bénédicte
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Bénédicte
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Lucas Ramiro
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas Ramiro
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Emanuel
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Emanuel
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Alan, Maastricht, NL
Viatge en parella
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Steven
5 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eclipse in Rio Cuarto
Steven
Estada de 5 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Myriam
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Myriam
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2019)