Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lind Hotel





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Am Nordtor 1, Rietberg, 33397
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Motel24
Motel24
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Supermercat o botiga de queviures
9.0 de 10, Fantàstic, 35 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16.2 EUR per adult i 16.2 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir Apple Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Lind Hotel Rietberg
Lind Rietberg
Lind Hotel Hotel
Lind Hotel Rietberg
Lind Hotel Hotel Rietberg
Preguntes freqüents
Opinions: Lind Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tim
12 de jul. de 2025
Tim
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Leonard
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonard
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Siegfried
9 de maig de 2025
Siegfried
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ole
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ole
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dirk
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirk
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Javier
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel excelente
Javier
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Katrin
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katrin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tony
Viatge en grup
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tony
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bettina
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bettina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthias
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Serkan
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serkan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
IAA
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IAA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmed
30 de gen. de 2025
Ahmed
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dirk
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klasse
Dirk
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Anna-Maria
Viatge en parella
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna-Maria
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Louis
Viatge en parella
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Louis
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Luigia
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luigia
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Angelo
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zu empfehlen
Angelo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcel
23 de des. de 2024
Marcel
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada d’1 nit (des. 2024)