Genusshotel Riegersburg
Hotel d'estil art-déco amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Genusshotel Riegersburg





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 209 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Castle View)

Habitació doble (Castle View)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: individual
Matalàs de Select Comfort
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al turó

Habitació doble, vistes al turó
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Matalàs de Select Comfort
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Starzenberg 144, Riegersburg, Styria, 8333
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Quartier am Bauernstadl
Quartier am Bauernstadl
- Cuina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 5 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit, fins a 14 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 90 EUR per habitació.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 50 EUR (fins a 14 anys).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 67.2 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Genusshotel
Genusshotel Hotel
Genusshotel Hotel Riegersburg
Genusshotel Riegersburg
Genusshotel Riegersburg Hotel
Genusshotel Riegersburg Hotel
Genusshotel Riegersburg Riegersburg
Genusshotel Riegersburg Hotel Riegersburg
Preguntes freqüents
Opinions: Genusshotel Riegersburg
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Manuel
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Alan Georg
Viatge de negocis
3 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan Georg
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Bernd
4 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Steve
Viatge en parella
14 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Steve
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Neil
14 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Really nice view, amazing breakfast
Neil
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Thomas
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
God value for money
Thomas
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Michael
18 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
10/10, Excel·lent
Viv, Hampshire, England
26 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern hotel with wonderful view.
Viv
10/10, Excel·lent
Ulli, Wien
26 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wunderschön
Ulli
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació