Red Roof Inn Richmond, IN

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Parc del Resclosa Middlefork

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Red Roof Inn Richmond, IN

Exterior
Vestíbul
Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors | Escriptori, cortines opaques i planxa i posts de planxar
Exterior
Vestíbul

Serveis populars

  • Servei de neteja
  • S’admeten animals
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta
  • Aire condicionat
  • Aparcament inclòs
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació estàndard, 2 llits dobles, accessible, no fumadors

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits de matrimoni, no fumadors

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació estàndard, 2 llits de matrimoni, accessible, no fumadors

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació estàndard, 2 llits dobles, no fumadors

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
2525 Chester Blvd, Richmond, IN, 47374

Què hi ha als voltants

  • Universitat d'Indiana East - 5 minuts a peu - 0.4 km
  • Hospital i Serveis de Salut Reid - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Parc Glenn Miller - 8 minuts en cotxe - 7.0 km
  • Col·legi Earlham - 8 minuts en cotxe - 7.6 km
  • Recinte Firal del Comtat de Wayne - 10 minuts en cotxe - 8.4 km

Com moure’s per la zona

  • Dayton, Ohio (DAY-Aeroport Internacional de James M. Cox Dayton): a 39 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬6 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬7 minuts en cotxe
  • ‪Hardee's - ‬16 minuts a peu
  • ‪Taco Bell - ‬12 minuts a peu
  • ‪Clara's Pizza King - ‬6 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Red Roof Inn Richmond, IN

Hotel amb Parc del Resclosa Middlefork a prop
Red Roof Inn Richmond, IN, amb Districte del Dipòsit i Parc Memorial dels Veterans a poca distància a peu, ofereix una llar de foc al vestíbul. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Televisió al vestíbul, màquina expenedora i caixa forta a la recepció
  • Servei de recepció obert les 24 hores i cafè/te a les zones comunes
  • Als comentaris dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Totes 72 habitacions disposen de comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
  • Bressols gratuïts, cafeteres/teteres i calefacció

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Cafè i te a les zones comunes

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bressol gratuït

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Porta amb espiera a poca alçada
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Sense ascensor
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Llar de foc al vestíbul
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals prèmium

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Escriptori
  • Finestres amb mosquitera
  • Habitacions connectades disponibles
  • Planxa i taula de planxar
  • Telèfon
  • Trucades de llarga distància gratuïtes
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 06:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament permet als clients a partir de 18 anys fer l'entrada amb un document d'identitat militar vàlid.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 15 USD per animal de companyia per nit (105 USD com a màxim per estada).
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
4 en total (fins a 36 kg per animal de companyia)
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 100 USD per allotjament i per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 15 USD per animal de companyia, per nit (màxim 105 USD per estada).
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
En les estades de fins a sis nits s'inclou un servei de neteja diari. Per a les estades de més de sis nits, es proporciona un servei de neteja limitat.
Els animals de companyia s'han de notificar en fer el registre d'entrada. Els clients que portin 1 mascota no han de pagar cap taxa pels animals de companyia. La tarifa per mascotes indicada a la secció Tarifes només s'aplica si els clients porten 2 o més mascotes. A les zones comunes de l'allotjament, els animals de companyia han d'anar lligats. S'espera que els clients netegin el que embruti la seva mascota.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Super 8 Richmond Motel
Red Roof Inn Richmond Motel
Super Eight Richmond
Richmond Super Eight
Richmond Super 8
Red Roof Inn Richmond
Red Roof Inn Richmond IN
Red Roof Richmond, In Richmond
Red Roof Inn Richmond, IN Hotel
Red Roof Inn Richmond, IN Richmond
Red Roof Inn Richmond, IN Hotel Richmond

Preguntes freqüents

Red Roof Inn Richmond, IN accepta animals de companyia?

Sí, Red Roof Inn Richmond, IN admet gats i gossos (4 com a màxim) que pesin fins a 36 kg cadascun. Es cobra una taxa de 15 USD per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa allotjar-se a Red Roof Inn Richmond, IN?

Amb data 4 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Red Roof Inn Richmond, IN el dia 1 de set. de 2025 són d'almenys 49,80 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Red Roof Inn Richmond, IN?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Red Roof Inn Richmond, IN?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 06:30. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Red Roof Inn Richmond, IN?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Red Roof Inn Richmond, IN?

Aquest hotel a Richmond és a menys de 5 km dels atractius següents: Parc del Resclosa Middlefork, Districte del Dipòsit i Teatre Cívic de Richmond. Parc Memorial dels Veterans i Parc Glenn Miller també són a menys de 10 km.

Opinions: Red Roof Inn Richmond, IN

Opinions

7,0

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 218 de 864 opinions
Puntuació 8: Bo. 293 de 864 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 140 de 864 opinions
Puntuació 4: Deficient. 90 de 864 opinions
Puntuació 2: Horrible. 123 de 864 opinions

7,2/10

Neteja

7,8/10

Personal i servei

5,8/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

VOHCHA

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel has a infestation of roaches , and needs the exterminator. Not the manger using a can of raid in the room while the customer is present
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

William

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Comoditats
Nice place
Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Nicole

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Was double charged for room and very unsatisfied
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Roy

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roaches, lots of roaches. maid service didn’t clean floors or empty trash daily
Estada de 4 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

Joe, Spokane

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roaches, ants, general lack of cleanliness. Hotel desperately needs a full renovation.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

Richard

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was not very friendly or helpful.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Seneque

Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Spencer

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Vikram reddy

Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Raymond

Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very busy traffic in the hallway all night! Odor in the entire motel, dogs running loosely in the hall luckily friendly. Hole in the floor vinyl! Sticky floor dirty shower slime on the wall! Bed was clean! Traffic from long term tennants? Seemed unsafe Leary! I would not return and don’t recommend!
Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

Barb

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Poor signage. Required $100 damage deposit. Smelled like smoke.... stay away. I don't I would trust staying at a Red Roof Inn ever again.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Kevin

Estada de 3 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Curt

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
N/A
Estada de 2 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Bryan

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Pillows were crap. No soap or shampoo in any other dispensers. Battery cover was off of the remote and on of the batteries look like an elephant had chewed on it. Remote did not work.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Kevin

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Niaz, Richmond

No bathroom linens and the room smells very bad. The reservation was made with Expedia and payment has been completed, but the hotel front desk insists on a double payment since they have not verified the transaction.
Estada d’1 nit (maig 2025)

4/10, Deficient

Andrew

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Staff was great. A lot of broken items in the room, very noisy area.
Estada d’1 nit (maig 2025)

2/10, Horrible

Derrick

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tv didn’t work, hair in the showers, toilet didn’t flush. Hallway smelled like dog poop.
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

timothy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The property is much improved since I stayed 2 years ago. will stay again.
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Stephan

Estada d’1 nit (abr. 2025)

2/10, Horrible

Michael

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Yuck

Dirty stinky property. No soap or shampoo. No ice bucket. Fire alarm hanging from cei,ing. Worst RRI I’ve ever stayed at. Sorry. Had to be honest.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

4/10, Deficient

David

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The property was minimally maintained. Our room had a large hole in the window screen. There was no hair dryer. The remains were on the wall. All three soap dispensers were empty. The floor in the bathroom was sticky....!!! The bed cover was spotted and/or stained. The bed mattress was terrible with creeking inner springs?? The bad linnens were clean and acceptable. The whole facility has the look of being nice at one time and VERY tired these days.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Carolyn

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room was clean. Outside sidewalks could use an update, cracks. The host was helpful.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Daniel

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Didn't have near as nice an experience as the last time I stayed here. The lady at the front desk was hard to understand. Also I asked for a late checkout (12 noon instead of 11) which was granted. However the cleaning personnel showed up knocking at my door at approx 10:50 (5-10 minutes before normal checkout time), even though I had the Do Not Disturb sign on my door, and asked if I was checking out. I told him I had late checkout and wasn't checking out until noon but he seemed to want to argue with me and kept saying that checkout time was 11, even though it wasn't even 11 yet. After telling him multiple times that I had cleared it with the front desk, he finally left, only to show back up at my door at 5 minutes before noon to again ask if I was checking out. Very annoying and not a good way to treat a guest at your hotel.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Spencer

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Quiet area
Estada d’1 nit (març 2025)