Hotel Casa Grande
Hotel a Orlândia amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casa Grande





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit individual

Habitació estàndard, 1 llit individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Bany privat
Televisió digital
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Bany privat
Televisió digital
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Dois 15, Orlandia, SP, 14620-000
Sobre aquest allotjament
Hotel Casa Grande
Allotjaments similars

Hotel São Marcos
Hotel São Marcos
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 52 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: 13166
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel ·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL CASA GRANDE Hotel
HOTEL CASA GRANDE Orlandia
HOTEL CASA GRANDE Hotel Orlandia
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Casa Grande
9,4
Magnífic
9,4
Neteja
9,2
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Ricardo
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
recomendo
Ricardo
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Joel Alvaro
Viatge de negocis
3 de jul. de 2025
Joel Alvaro
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Roberta Thereza
24 de juny de 2025
Roberta Thereza
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio cesar
25 d’abr. de 2025
Antonio cesar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Milton
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Milton
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dante
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
otimo
Dante
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantástico!
Eduardo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Natalia
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natalia
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Veronica
Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Veronica
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonas
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tomaz
Viatge de negocis
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomaz
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
16 d’oct. de 2024
Daniel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Luiz Carlos
28 de set. de 2024
Luiz Carlos
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Carlos Gustavo
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Gustavo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Alisson
Viatge en família
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alisson
Estada de 5 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Eliane
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eliane
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ismael
1 de jul. de 2024
Ismael
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Carlos Gustavo
Viatge de negocis
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Carlos Gustavo
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
ELISEU DOMINGOS
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELISEU DOMINGOS
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Sueli Marques
22 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sueli Marques
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
LUIZ CARLOS FREITAS
29 de nov. de 2022
LUIZ CARLOS FREITAS
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Marina
Viatge de negocis
22 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom para hospedagens de negócios
Marina
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Paulo
Viatge de negocis
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (nov. 2021)