Villa Nova Hotel
Hotel a Ribeirao Claro amb esmorzar gratuït i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Villa Nova Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, diversos llits, no fumadors

Habitació triple Deluxe, diversos llits, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite prèmium

Estudi en suite prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, diversos llits

Habitació triple superior, diversos llits
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R DR. VICENTE MACHADO, 940, Ribeirao Claro, PR, 86410-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Blue Tree Daj Resort & Marina
Blue Tree Daj Resort & Marina
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
10.0 de 10, Excepcional, 25 opinions
Preu actual: 287 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 48 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Villa Nova Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Villa Nova Hotel
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Martim
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento nota 10 !!!
Martim
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lucimar
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucimar
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
FERNANDO A
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

FERNANDO A
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
22 de gen. de 2025
Luciano
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Roseli Aparecida Ferreira
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A escolha certa. Final de semana incrível!
Roseli Aparecida Ferreira
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciana
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel incrível
Luciana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciana
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel
Luciana
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabio
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniela
Viatge en família
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente repouso.
Daniela
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jarbas
5 de des. de 2024
Jarbas
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Cristiane
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristiane
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Glenio
14 de nov. de 2024
Glenio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Eliziane
1 de nov. de 2024
Eliziane
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lucas
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Wellington
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wellington
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mauricio Aparecido
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeito !!!
Mauricio Aparecido
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
José Carlos
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel otimo
José Carlos
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge en família
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOTEL TOP
Bruno
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rayane
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Rayane
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Alessandro Pinheiro
Viatge de negocis
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente.
Alessandro Pinheiro
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Diego
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
ADILSON
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ADILSON
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Ana Paula S dos
Viatge en família
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível a experiência!
Ana Paula S dos
Estada de 3 nits (jul. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels