Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fischer





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lüttringhauser Str. 131, Remscheid, 42899
Sobre aquest allotjament
Hotel Fischer
Allotjaments similars

Hotel König
Hotel König
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 17 opinions
Preu actual: 88 €
taxes i impostos inclosos
20 d’oct. - 21 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Fischer Remscheid
Fischer Remscheid
Hotel Fischer Hotel
Hotel Fischer Remscheid
Hotel Fischer Hotel Remscheid
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Fischer
9,2
Fantàstic
9,6
Neteja
6,0
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 de des. de 2024
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
pleasance
Viatge de negocis
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pleasance
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Shigeru
6 de juny de 2024
Shigeru
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Shaker
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shaker
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Elisabeth Enne
13 d’oct. de 2023
Elisabeth Enne
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge de negocis
25 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oliver
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Ibrahim
Viatge de negocis
16 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Große Zimmer, praktische Lage
Ibrahim
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Bernhard W
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernhard W
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Harald
Viatge en parella
25 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harald
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Tove
30 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tove
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Andreas
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Gert
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gert
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Carlo Pieter
30 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Carlo Pieter
Estada de 3 nits (nov. 2018)