Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Dimmer





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Bany privat
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Bany privat
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Bany privat
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Bany privat
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-4, Grenzwee, Wallendorf Pont, Reisdorf, L-9392
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Bel Air Sport & Wellness
Hotel Bel Air Sport & Wellness
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 242 opinions
Preu actual: 121 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es poden sol·licitar bressols per un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
L’allotjament també es coneix com a
Dimmer Reisdorf
Hotel Dimmer
Hotel Dimmer Reisdorf
Hotel Dimmer Hotel
Hotel Dimmer Reisdorf
Hotel Dimmer Hotel Reisdorf
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Dimmer
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Dan
21 de jul. de 2024
Dan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Aleksander
Viatge en família
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Aleksander
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Bertrand
Viatge de negocis
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bertrand
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Bertrand
Viatge de negocis
12 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bertrand
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Cecile
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cecile
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
A A
Viatge en parella
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A A
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Sandra
5 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Bertrand
Viatge de negocis
9 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bertrand
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Bertrand
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bertrand
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Klemens
Viatge en parella
6 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klemens
8/10, Bo
Jeanne
Viatge en parella
6 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeanne
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
DIDIER
20 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sejour tres chaud
DIDIER
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Arnold
19 de jul. de 2022
Arnold
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
S.
27 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top hotel
S.
Estada de 2 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
jean alain
Viatge de negocis, Viatge en família
29 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
jean alain
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Karel De
18 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karel De
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Alain
Viatge en grup
12 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
30 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Beth
Viatge en família
6 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beth
Estada d’1 nit (juny 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Buitingmotors, Beringen
Viatge amb animals de companyia, Viatge de negocis
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Buitingmotors
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
HvdV, Eindhoven
Viatge en parella
1 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HvdV
Estada d’1 nit (ag. 2020)