Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel INCLUDiO





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
19 d’oct. - 20 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, no fumadors

Habitació doble Comfort, no fumadors
9,8 sobre 10
Magnífic
(26 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Holiday Inn - the niu, Sparrow Regensburg by IHG
Regensburg
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 481 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hermann-Höcherl-Straße 2, Regensburg, BY, 93055
Sobre aquest allotjament
Hotel INCLUDiO
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.00 EUR per adult i 7.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, llits addicionals o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel INCLUDiO Hotel
Hotel INCLUDiO Regensburg
Hotel INCLUDiO Hotel Regensburg
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel INCLUDiO
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,4
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
Viatge en parella
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Malte
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Malte
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Taner
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taner
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
Viatge de negocis
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Rudolf Ludwig
16 de maig de 2025
Rudolf Ludwig
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jörg
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörg
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marion
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marion
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Aziz
Viatge de negocis
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aziz
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dimitri
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dimitri
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Piotr
Viatge en parella
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Piotr
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniela
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francois
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bien placé pour le business
Francois
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
THOMAS
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
THOMAS
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tore
Viatge de negocis
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tore
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
C.p
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
C.p
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sven
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sven
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SUN JIN
Viatge en grup
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
편안하고 안락한 숙소
SUN JIN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hans-Jürgen
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spitze
Hans-Jürgen
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hossein
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr gut
Hossein
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
9 de gen. de 2025
Martin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (gen. 2025)