Hub de Leaf Rayong
Hotel a Rayong amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hub de Leaf Rayong





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Triple Room

Triple Room
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Standard Room

Standard Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

93/39 M.7 Soi Sangchan 1,Sangchan-Neram, Nean Phra, Muang, Rayong, Rayong, 21120
Sobre aquest allotjament
Hub de Leaf Rayong
Allotjaments similars

Phavina Hotel Rayong
Phavina Hotel Rayong
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 33 opinions
Preu actual: 55 €
taxes i impostos inclosos
22 de des. - 23 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 200 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 100 THB per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hub Leaf Rayong Hotel
Hub Leaf Hotel
Hub Leaf Rayong
Hub Leaf
Hub de Leaf Rayong Hotel
Hub de Leaf Rayong Rayong
Hub de Leaf Rayong Hotel Rayong
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hub de Leaf Rayong
8,2
Molt bo
8,4
Neteja
6,0
Ubicació
8,0
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Carol
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rayong
Carol
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Matt
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Would book again
Matt
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
puttipan
18 d’oct. de 2019
puttipan
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
krittachart
13 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
ความสะอาด
krittachart
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Sarawut
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel for relex
Sarawut
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Sretthasit
6 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sretthasit
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
สภาพโรงแรมดีกว่าหลายที่ เมื่อเทียบกับราคา
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
watcharawipat, bkk thailand
15 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good price and good location
watcharawipat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
charles
20 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value for money!
charles
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
PETER, SINGAPORE
23 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HUB DE LEAF HOTEL, RAYONG, THAILAND
PETER
Estada de 5 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
snawa, bangkgk
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel for people have own car .... cannt walk
snawa
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Kwanrudee
28 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kwanrudee
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Davide
23 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel but location not so good
Davide
8/10, Bo
JARUNPONG
6 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
โรงแรมดีราคาประหยัด
JARUNPONG
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Debora
26 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel pulito e personale disponibile
Debora
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Ville
6 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei








