Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Encián





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Osloboditelov 89, Rajecke Teplice, 01313
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Turiec
Hotel Turiec
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 50 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.90 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Encián Rajecke Teplice
Encián Rajecke Teplice
Hotel Encián Hotel
Hotel Encián Rajecke Teplice
Hotel Encián Hotel Rajecke Teplice
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Encián
Opinions
9,4
Magnífic
10/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Mark
Viatge en família
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
2 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
1 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
10/10, Excel·lent
Martin
6 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Jarmila
Viatge en família
7 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jarmila
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Petra
3 de set. de 2022
Petra
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
ANNE, Redwood City
Viatge amb animals de companyia
12 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ANNE
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Frantisek
Viatge en família
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frantisek
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Ján
11 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ján
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Jiri
6 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jiri
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Elena
Viatge en família
7 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pekná dovolenka.
Elena
Estada de 3 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Tomas
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomas
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Ivana
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
OK
Ivana
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Christophe, Pin
22 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel centre station thermale
Christophe
Estada de 4 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Dr. Ján
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dr. Ján
Estada de 9 nits (jul. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels