Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Anya Hotel Quy Nhon





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals executiva (Deluxe)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Banyera d'hidromassatge
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Banyera d'hidromassatge
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva (Deluxe King)

Habitació executiva (Deluxe King)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Banyera d'hidromassatge
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Barnussos
Banyera d'hidromassatge
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Banyera d'hidromassatge
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Plus)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Plus)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran (Plus)

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran (Plus)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Plus King

Deluxe Plus King
Carregar totes les fotos de: Executive Suite

Executive Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Plus Twin

Deluxe Plus Twin
Carregar totes les fotos de: Deluxe Executive King

Deluxe Executive King
Carregar totes les fotos de: Deluxe Executive Twin

Deluxe Executive Twin
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Plus Room

Deluxe Plus Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

03 Nguyen Trung Tin, Quy Nhon, Gia Lai, 591422
Sobre aquest allotjament
Anya Hotel Quy Nhon
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 600000 VND per adult i 350000 VND per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1100000 VND per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 850000.0 VND per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Anya Hotel Spa Quy Nhon
Anya Hotel Quy Nhon Hotel
Anya Hotel Quy Nhon Quy Nhon
Anya Hotel Quy Nhon Hotel Quy Nhon
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Anya Hotel Quy Nhon
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
8,6
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nigel
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfort and views near beach!



Nigel
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roy
2 de març de 2025
Roy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Stine
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stine
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en família
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
derek
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
derek
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryan
16 de febr. de 2024
Ryan
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Hiroshi
Viatge de negocis
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroshi
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gues
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Miguel
Viatge de negocis
27 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
YOSHIHARU
28 de jul. de 2022
YOSHIHARU
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Mark
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay close to beach and shops
Mark
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Hai
Viatge de negocis
3 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hai
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Khanh Chi
Viatge en grup
7 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Excellent location but check-in needs to improve
Khanh Chi
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Huynh
30 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Huynh
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A gem in Quy Nhon
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Thanh
Viatge de negocis
28 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thanh
Estada d’1 nit (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Ben
13 d’oct. de 2020

Ben
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Phat
Viatge en família
29 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Phat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
4/10, Deficient
Minh Dong
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
wasting time
Minh Dong
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Peter, California
Viatge en família
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)