Hotel Divisamar by LHR
Hotel al passeig marítim amb 2 restaurants i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Divisamar by LHR





VIP Access
Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 147 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Quepos, Quepos, Puntarenas, 60601
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

El Faro Containers Beach Hotel
El Faro Containers Beach Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 774 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-21:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Divisamar Manuel Antonio
Hotel Divisamar
Divisamar Manuel Antonio
Divisamar
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Divisamar by LHR
Opinions
6,8
7,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Helen
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Clean and well located
Helen
Estada de 5 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Preeti
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
No Hot Shower, Lizard Dropping on the Bed & pillow




Preeti
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Angel
Viatge en família
26 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angel
Estada de 4 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Mitchell
Viatge en parella
4 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitchell
2/10, Horrible
Daniel
6 de març de 2022
Daniel
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Sergio
5 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoyable stay
Sergio
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Pedro
Viatge en família
28 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great!
Pedro
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en família
13 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will stay again for sure.
Jose
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Randall
7 de jul. de 2021
Randall
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
William
Viatge en família
30 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
William in Quepos
William
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Zach
Viatge de negocis
7 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zach
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Ibrahim
Viatge en grup
16 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Esta ok
Ibrahim
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Manuel
24 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent place to stay multiple nights
Manuel
Estada de 3 nits (gen. 2021)
2/10, Horrible
Christopher, Alajuela
Viatge en parella
11 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Christopher
Estada de 2 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Nina
4 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nina
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
HermanR, Atlanta, GA
Viatge en parella
22 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
HermanR
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Gerardo
Viatge en família
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great price and convenient
Gerardo
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
PeteyL, Amsterdam
Viatge en parella, Viatge en grup
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PeteyL
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Luis Guillermo
5 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
En el centro de todo.
Luis Guillermo
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Madelayne
2 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Madelayne
Estada d’1 nit (febr. 2019)