Sherwood Queenstown
Hotel amb certificació ecològica amb spa complet i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sherwood Queenstown





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació (Lodge Queen Triple)

Habitació (Lodge Queen Triple)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Estudi prèmium, vistes al llac

Estudi prèmium, vistes al llac
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris, vistes al llac

Apartament, 2 dormitoris, vistes al llac
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar

Apartament familiar
7,4 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Estudi estàndard, vistes a la muntanya

Estudi estàndard, vistes a la muntanya
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

554 Frankton Road, Goldfield Heights, Queenstown, 9300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rendezvous Heritage Hotel Queenstown
Rendezvous Heritage Hotel Queenstown
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 30 i 35 NZD per adult, i entre 15 i 29 NZD per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 2.5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Classificació que proporciona Qualmark®, font de les classificacions oficials per estrelles dels allotjaments a Nova Zelanda.
L’allotjament també es coneix com a
Sherwood Queenstown Hotel
Sherwood Queenstown Hotel
Sherwood Queenstown Queenstown
Sherwood Queenstown Hotel Queenstown
Preguntes freqüents
Opinions: Sherwood Queenstown
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Howard
22 de maig de 2025
Howard
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tashina
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tashina
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hannes
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannes
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Timothy
Viatge en família amb nens petits
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Saifee
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saifee
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Bobo
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bobo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nasim
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Nasim
Estada de 5 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Shinu
7 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinu
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Shannon
Viatge en parella
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Shannon
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Maryam
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maryam
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Phil, Cromer Heights
Viatge en parella
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phil
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Joseph
29 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Joseph
10/10, Excel·lent
Madeleine
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Madeleine
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
John
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Thierry
Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thierry
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberley
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kimberley
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ayesha
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ayesha
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Theresa
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Theresa
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Judith Mary
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Judith Mary
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Glenis
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Glenis
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Richie
Viatge en parella
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robyn
Viatge en parella, Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robyn
Estada de 3 nits (març 2025)