Disponible a totes les habitacions: accés a Internet
Comoditats
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Spa
Massatge
Més serveis
Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
Serveis de l’habitació
Altres
Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
Il·luminació LED
Reciclatge
Polítiques
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport Hotel
Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport Qingdao
Preguntes freqüents
On es troba Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport?
Aquest hotel es troba a Qingdao i a menys de 32 km de les atraccions següents: Centre Internacional de Convencions i Exposicions de Hongdao, Fantwild Dreamland Qingdao i Universitat Agrícola de Qingdao. Parc Mohe i Jimo Ciutat Antiga també són a menys de 52 km.
Opinions: Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport
Opinions
8,8
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 7 de 12 opinions
10-Excel·lent
7
Puntuació 8: Bo. 3 de 12 opinions
8-Bo
3
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 12 opinions
6-Acceptable
1
Puntuació 4: Deficient. 1 de 12 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 0 de 12 opinions
2-Horrible
0
9,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
They do not answer phone for shuttle service. Great breakfast but all western food is out cold. Nothing is warm and no microwave to heat it up. Nice hotel but missing the mark for a good international hotel
Daniel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ZISONG
28 d’abr. de 2025
ZISONG
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cristian
25 de març de 2025
Cristian
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hua
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Very modern and comfy hotel, everything is great. Specially the driver Mr Guo who sent my wife to the airport, very helpful
Hua
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
JINMAN
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2024
JINMAN
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sergio
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent
Sergio
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
KYUSAM
1 de juny de 2024
KYUSAM
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Skarphedinn
Viatge de negocis
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Complete lack of service
The hotel is new, building and rooms are of high standard. But the service is nonexistent, I came in around 17:00 and had been on the road since morning. There was no restaurant or bar open at the hotel and no willingness to help me finding out if there was a restaurant somewhere close by. The staff in lobby was friendly so it wasn´t their fault, management seems clueless on how to serve customers. I am a bit sad about this as the hotel fits fine as first and last night on my regular trips if they have some level of service. They can get this right but they need to do so :)