Royal Reward Resort
Hotel a Pyin Oo Lwin amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Reward Resort





Opinions
6,0 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 36, Circular Road, Pyin Oo Lwin, 11132
Sobre aquest allotjament
Royal Reward Resort
Allotjaments similars

Hotel 99
Hotel 99
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 9 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Royal Reward Resort Pyin Oo Lwin
Royal Reward Resort
Royal Reward Pyin Oo Lwin
Royal Reward Resort Hotel
Royal Reward Resort Pyin Oo Lwin
Royal Reward Resort Hotel Pyin Oo Lwin
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Reward Resort
Opinions
6,0
6,0/10
Neteja
6,0/10
Personal i servei
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Rutthaporn
28 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rutthaporn
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)


