Central Person Hotel Pyeongtaek
Hotel a Pyeongtaek amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Central Person Hotel Pyeongtaek





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

261-1, Seojeong-ro, Pyeongtaek, Gyeonggi, 17774
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

AanK Hotel & Spa Pyeongtaek
AanK Hotel & Spa Pyeongtaek
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 27 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16500 KRW per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150000 KRW per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Central Person Hotel
Central Person Pyeongtaek
Central Person
Central Person Pyeongtaek
Central Person Hotel Pyeongtaek Hotel
Central Person Hotel Pyeongtaek Pyeongtaek
Central Person Hotel Pyeongtaek Hotel Pyeongtaek
Preguntes freqüents
Opinions: Central Person Hotel Pyeongtaek
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 10 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
huirui
31 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
huirui
Estada de 4 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
sukho
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
sukho
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Greg
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good business hotel.
Greg
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
PK, Pyeongtaek
21 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PK
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
ADAM
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Love this hotel
ADAM
Estada d’1 nit (maig 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
오버부킹
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
sunghyun
26 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sunghyun
Estada de 2 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Vincent
9 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vincent
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
James
22 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada de 3 nits (nov. 2017)