Hotel Besar Purwokerto
Hotel a Purwokerto amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Besar Purwokerto





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Jendral Sudirman No. 732, Purwokerto, Central Java, 53141
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

SPOT ON 93815 Chimi Rumah Kost
SPOT ON 93815 Chimi Rumah Kost
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
Preu actual: 2 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 150000 IDR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 125000 IDR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 125000 IDR.
- Càrrec pel llit addicional: 100000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Besar
Besar Purwokerto
Hotel Besar Purwokerto Hotel
Hotel Besar Purwokerto Purwokerto
Hotel Besar Purwokerto Hotel Purwokerto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Besar Purwokerto
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Cyril, Montpellier
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Cyril
Estada de 9 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Peter
14 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació