Amfitrió particular
Chanakya BNR hotel
Hotel a Puri amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Chanakya BNR hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 67 €
taxes i impostos inclosos
6 de gen. - 7 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Chakra Tirtha Rd, Puri, OD, 752002
Sobre aquest allotjament
Chanakya BNR hotel
Allotjaments similars

Hotel Niladri Premium
Hotel Niladri Premium
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
8.0 de 10, Molt bé, 11 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Chanakya BNR hotel Puri
Chanakya BNR Puri
Chanakya BNR
Chanakya BNR hotel Puri
Chanakya BNR hotel Hotel
Chanakya BNR hotel Hotel Puri
Preguntes freqüents
Opinions: Chanakya BNR hotel
Opinions
7,0
Bo
6,8/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de març de 2025
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
soumen
Viatge en família
10 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
soumen
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Evelyn
27 de maig de 2024
Evelyn
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Ramnendra
Viatge en família
6 de març de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ramnendra
Estada de 3 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
SBHATT, New Jersey
Viatge en família
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SBHATT
Estada de 3 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)








