Hotel Pikul
Hotel a Pulawy amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pikul





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Apartament bàsic, 2 dormitoris

Apartament bàsic, 2 dormitoris
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ul. Lubelska 65, Pulawy, 24-100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Arche Nałęczów Dawne Sanatorium
Arche Nałęczów Dawne Sanatorium
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22 PLN per adult i 15 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 PLN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Pikul Hotel Pulawy
Pikul Hotel
Pikul Pulawy
Hotel Pikul Pulawy
Hotel Pikul Hotel
Hotel Pikul Pulawy
Hotel Pikul Hotel Pulawy
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pikul
Opinions
7,6
Bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Alan
Viatge de negocis
14 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
WOLFGANG
Viatge en família
4 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WOLFGANG
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Christopher
Viatge en grup
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
JAROSLAW
Viatge de negocis
20 de maig de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
JAROSLAW
Estada de 2 nits (maig 2021)
6/10, Acceptable
Jaroslaw
Viatge de negocis
26 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jareg30
Jaroslaw
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Anna
Viatge en família
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Jacek
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Polecam
Jacek
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Romuald
19 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Romuald
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Marta
18 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
hotel przeciętny
Marta
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Malgorzata
6 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fajny, miły hotel
Malgorzata
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dobry hotel. czyste pokoje, smaczne śniadanie
Viatger verificat
8/10, Bo
Mateusz
4 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mateusz
4/10, Deficient
Roland, Saint Fulgent
5 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació