Hostal El Pasaje
Hostal a Puente Genil amb connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Hostal El Pasaje





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
7 de gen. - 8 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Televisió digital
Habitació doble clàssica
El més destacat
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Televisió digital
Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Gravina, 12, Puente Genil, Córdoba, 14500
Sobre aquest allotjament
Hostal El Pasaje
Allotjaments similars

Villa Turística de Priego de Córdoba
Villa Turística de Priego de Córdoba
- Piscina
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 62 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hostal El Pasaje Hostal
Hostal El Pasaje Puente Genil
Hostal El Pasaje Hostal Puente Genil
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hostal El Pasaje
8,0
Molt bo
8,6
Neteja
8,8
Comoditats
8,4
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mayra Elena
23 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayra Elena
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Francisco
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Francisco
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
IGNACIO
5 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
IGNACIO
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Elena
Viatge en grup
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elena
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
valeriano jesus
10 de set. de 2023
valeriano jesus
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Jose Manuel
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Manuel
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Rafael
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
FERNANDO
12 de maig de 2023
FERNANDO
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Carlos
20 d’abr. de 2023
Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Ana Teresa
Viatge en parella
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ana Teresa
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Isabel
26 de març de 2023
Isabel
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Guzmán
Viatge en família
10 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aceptable y mejorando por lo que vimos de sus empl
Guzmán
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Anouar
Viatge en parella
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anouar
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suficiente
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Manuel
Viatge en parella
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Méabh
4 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
To be avoided




Méabh
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Susana
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena relación calidad-precio
Susana
Estada d’1 nit (oct. 2020)








