La Papillon Maison
Hotel a Puducherry amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament La Papillon Maison





Opinions
2,0 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple prèmium

Habitació quàdruple prèmium
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Muthialpet, Puducherry, PY, 605003
Sobre aquest allotjament
La Papillon Maison
Allotjaments similars

La Lune B&B
La Lune B&B
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
2 de gen. - 3 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 300 i 500 INR per adult, i entre 150 i 300 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 500 INR només l'anada (entre 6 i 12 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 750.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
L’allotjament també es coneix com a
La Papillon Maison Hotel
La Papillon Maison Puducherry
La Papillon Maison Hotel Puducherry
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: La Papillon Maison
2,0
4,0
Neteja
4,0
Personal i servei
2,0
Respecte al medi ambient
2,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)








