Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Albergo Sass Maor





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Risorgimento 20, Transacqua, Primiero San Martino di Castrozza, TN, 38054
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Villa Imperina
Villa Imperina
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.0 de 10, Molt bé, 87 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Albergo Sass Maor Hotel Transacqua
Albergo Sass Maor Transacqua
Albergo Sass Maor Hotel
Albergo Sass Maor Primiero San Martino di Castrozza
Albergo Sass Maor Hotel Primiero San Martino di Castrozza
Preguntes freqüents
Opinions: Albergo Sass Maor
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
8 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
VALERIA
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VALERIA
Estada de 2 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Luigi
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Luigi
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Mauro
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buon albergo.
Mauro
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Marta
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marta
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Daniele
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekend sulla neve
Daniele
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Maria cristina
16 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Piacevole mini vacanza
Maria cristina
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Paolo, Schweiz
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAS Hotel in meiner Heimat,
Paolo
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vista meravigliosa
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buon Albergo secondo aspettative.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
lidia
7 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel ideale
lidia
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
alessandra
14 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel da provare!!!
alessandra
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bellissimo ed elegante
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bello ma tanto da migliorare !!!
Viatger verificat
8/10, Bo
Barbara, Canzo
10 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buon hotel
Barbara
8/10, Bo
Ivano
31 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nuovo, bello, pulito
Ivano
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació