Hotel Barril
Hotel a Primavera do Leste amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Barril





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Any de renovació: 2015
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Any de renovació: 2015
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av Cuiaba, 333, Centro, Primavera do Leste, MT, 78850000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tezla Hotel
Tezla Hotel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 55 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 45 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.00 BRL per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 40.00 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Barril Primavera do Leste
Hotel Barril
Barril Primavera do Leste
Hotel Barril Hotel
Hotel Barril Primavera do Leste
Hotel Barril Hotel Primavera do Leste
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Barril
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de nov. de 2024
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvia
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Silvia
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Thiago
25 d’oct. de 2024
Thiago
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mauricio
2 de des. de 2023
Mauricio
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Toshio
Viatge en família
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
razoável
Toshio
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comforto e bom atendimento.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Luís Carlos
22 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Luís Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
JOSE
Viatge de negocis
4 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
JOSE
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
JOAO FELIPE
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Custo beneficio ok
JOAO FELIPE
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Carlos Roberto
Viatge en família
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel
Carlos Roberto
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
TOSHIO
Viatge en família
27 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Faltou atenção do atendimento.
TOSHIO
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Fabio
7 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Yasmim
19 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yasmim
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Vinicius
Viatge de negocis
2 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom Hotel
Vinicius
Estada de 2 nits (oct. 2020)
2/10, Horrible
Shirlei
Viatge de negocis
16 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eles cobram antes o cartão de credito
Shirlei
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Arthur
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arthur
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Juliano
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliano
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Paulo Roberto
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Roberto
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
RICARDO
1 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quartos limpos e confortáveis
RICARDO
8/10, Bo
Robson de Castilho, Morrinhos - Goiás
25 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
muito bom
Robson de Castilho
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació