Amfitrió particular
Bravo City Hotel Primavera do Leste
Hotel a Primavera do Leste amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Bravo City Hotel Primavera do Leste





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Servei de neteja diari
Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. São Paulo, 350, Primavera do Leste, MT, 78850-000
Sobre aquest allotjament
Bravo City Hotel Primavera do Leste
Allotjaments similars

Tezla Hotel
Tezla Hotel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 68 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Bravo City Primavera Do Leste
Bravo City Hotel Primavera do Leste Hotel
Bravo City Hotel Primavera do Leste Primavera do Leste
Bravo City Hotel Primavera do Leste Hotel Primavera do Leste
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Bravo City Hotel Primavera do Leste
8,0
Molt bo
7,8
Neteja
5,0
Comoditats
7,8
Personal i servei
6,8
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucieni
13 de set. de 2025
Lucieni
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Julio cesar
8 de set. de 2025
Julio cesar
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudio
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Vagner
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vagner
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Pedro
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Jefferson
22 d’ag. de 2025
Jefferson
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Jarbas
16 d’ag. de 2025
Jarbas
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Fernanda
13 d’ag. de 2025
Fernanda
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
LUCIANE
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUCIANE
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Carlos H G
1 d’ag. de 2025
Carlos H G
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucieni
Viatge de negocis
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucieni
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Wallyson
9 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Wallyson
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Julio cesar
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julio cesar
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
José
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Boa
José
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Dalva
4 de juny de 2025
Dalva
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
José
29 d’abr. de 2025
José
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
José
26 d’abr. de 2025
José
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
José
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BOM
José
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ailton
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ailton
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
José
Viatge de negocis
30 de març de 2025
BOM
José
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Silvia
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Silvia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Oziel
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Oziel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
RAFAEL
Viatge de negocis
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
RAFAEL
Estada de 3 nits (set. 2024)








