Hotel de Marina

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Port Blair amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de Marina

Vista des de l'allotjament
S'hi serveixen plats de cuina internacional
Recepció
Façana frontal de l'allotjament
1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat, cobrellits i minibar

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

El més destacat

Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Un cobrellit
Ventilador de sostre
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes al mar

El més destacat

Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Un cobrellit
Ventilador de sostre
  • 20 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Hotel de Marina es troba a Port Blair. Museu Antropològic i Museu Marí Samudrika són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura de la regió; també pots apropar-te a atractius turístics com ara Complex Esportiu Aquàtic Rajiv Gandhi i Illa Jolly Buoy.
Mapa
Atlanta Point, Port Blair, Andaman & Nicobar Islands, 744 104

Què hi ha als voltants

  • Torre del Rellotge d'Aberdeen - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Complex Esportiu Aquàtic Rajiv Gandhi - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Presó Cellular - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Illa Ross - 2 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Corbyn's Cove - 3 minuts en cotxe - 2.7 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Port Blair-Veer Savarkar (IXZ): a 12 min en cotxe

Restaurants

  • Metro Cafe
  • ‪Chai Sutta Bar - ‬18 minuts a peu
  • ‪Mariposa Fine Dining Restaurant - ‬5 minuts en cotxe
  • Ananda Restaurant
  • ‪Anju Coco - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel de Marina

Aspectes destacats de l'allotjament
Has pensat a allotjar-te a Hotel de Marina? Aprofita que ofereix una terrassa superior, servei de bugaderia i tintoreria i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), bicicletes de lloguer i servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament)
  • Magatzem d'equipatge, assistència turística i per a la compra d'entrades i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Les 50 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i espais de treball aptes per a portàtils, així com altres detalls, per exemple, aire condicionat i sales d'estar independents.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Cobrellits i llits addicionals (de pagament)
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LED de 32 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, sales d'estar independents i frigorífics

Idiomes

Anglès i hindi.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:00: 250 INR per adult i 200 INR per nen
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Restaurant

Activitats

  • Lloguer de bicicletes

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Sales de reunions

Exterior

  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Edredó de plomes
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa

Entreteniment

  • Televisor LED de 32 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Mobiliari exclusiu
  • Sala d'estar independent
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 16 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 09:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1250.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250 INR per adult i 200 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1250.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Marina Port Blair
Marina Port Blair
Hotel de Marina Hotel
Hotel de Marina Port Blair
Hotel de Marina Hotel Port Blair

Preguntes freqüents

Hotel de Marina accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel de Marina?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel de Marina?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel de Marina?

Registre de sortida: 09:00.

Hotel de Marina ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Hotel de Marina?

Aquest hotel es troba a Port Blair i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Torre del Rellotge d'Aberdeen i Aquari. Complex Esportiu Aquàtic Rajiv Gandhi i Presó Cellular també són a menys de 15 min.

Opinions: Hotel de Marina

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 7 opinions
Puntuació 8: Bo. 4 de 7 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 7 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 7 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 7 opinions

7,2/10

Neteja

7,8/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

7,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

8/10, Bo

Michal

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Prijemny hotel

Prijemny a ochotny personal. Super pomer cena-vykon. Wifi internet fungoval hlavne na recepcii. Izby boli celkom vkusne zariadene. Vyuzili sme ho na jednu noc, nakolko dalsie dni sme stravili na ostrove Havelock. Vrelo odporucam
Estada d’1 nit (jul. 2019)

8/10, Bo

AKASH, Bengaluru

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Free WIfi availability is being mentioned, but the wifi is available only in the reception and not in the rooms. this was one negative point when we checked into the hotel. Food available at the restaurant was good but can be better.
Estada de 3 nits (maig 2019)

8/10, Bo

Emily

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good location. Room was clean, we did find a large cockroach in the bedroom, but what can you expect when staying in an island
Estada d’1 nit (abr. 2019)

6/10, Acceptable

priyesh

beds need to be deep cleaned regularly and have mo

wifi doesnt work in room to use you have to go at reception whats the point of wifi then also beds had bed bugs or mosquitoes in room hotel needs to deep clean their beds regularly and have mosquito killing device
Estada d’1 nit (gen. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location to go around, friendly staff, good services (cud improve their service delivery speed)
Estada de 2 nits (gen. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible room service. The staff came to clean the room after calling them 5 times. Water leaking from commode but staff didn't care to look after it. Very por service.
Estada de 2 nits (gen. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (nov. 2018)