Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Tre Monti





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Tiburtina, 2, Popoli, PE, 65026
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Rojan
Hotel Rojan
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 73 opinions
Preu actual: 193 €
taxes i impostos inclosos
2 de set. - 3 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 250 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tre Monti Popoli
Tre Monti Popoli
Hotel Tre Monti Hotel
Hotel Tre Monti Popoli
Hotel Tre Monti Hotel Popoli
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Tre Monti
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 d’abr. de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
FJ
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FJ
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diane
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diane
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Steve
6 d’oct. de 2024
Steve
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Italo
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Italo
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
emma
Viatge en parella
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
emma
Estada de 2 nits (maig 2024)
2/10, Horrible
Gregg
20 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gregg
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Vincent
9 d’oct. de 2023
Vincent
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
BARRY J
8 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BARRY J
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Nicola
29 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicola
Estada de 2 nits (des. 2022)
6/10, Acceptable
Alessandro
20 de juny de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Buono ma migliorabile
Alessandro
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Giovanni Maria
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Piacevole
Giovanni Maria
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
antonella
Viatge en família
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo tre stelle
antonella
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Ottaviani
29 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions


Ottaviani
Estada de 7 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Alessandro
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alessandro
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
a
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money
a
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
stefano
3 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
piove anche in paradiso
stefano
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Massimiliano
2 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Massimiliano
Estada d’1 nit (febr. 2018)