Hotel Le Royal Park

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb 3 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Platja del Passeig Marítim de Pondicherry

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Royal Park

Exterior
Piscina a l'aire lliure
Recepció
Exterior
Interior

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Spa
  • Piscina
  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Suite executiva, vistes a la piscina

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
  • 44 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior

El més destacat

Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
  • 42 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
No. 168, Kamaraj Salai, Puducherry, 605 013

Què hi ha als voltants

  • Jardins Botànics - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Temple Arulmigu Manakula Vinayagar - 4 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Ashram de Sri Aurobindo - 5 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Far de Pondicherry - 5 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Platja del Passeig Marítim de Pondicherry - 6 minuts en cotxe - 2.9 km

Com moure’s per la zona

  • Pondicherry-Puducherry Station: 9 min en cotxe
  • Aeroport de Pondicherry (PNY): a 17 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Anjappar Heritage - ‬9 minuts a peu
  • ‪Food Paradise - ‬8 minuts a peu
  • ‪Hot King - ‬7 minuts a peu
  • ‪Dindigul Thalappakatti - ‬6 minuts a peu
  • ‪Tandoori Pointe - ‬12 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Le Royal Park

Hotel a prop de Platja del Passeig Marítim de Pondicherry
Aprofita que Hotel Le Royal Park ofereix un esmorzar continental gratuït, un bar al costat de la piscina i una cafeteria. Dona't el gust amb un massatge i un tractament corporal a Kerala Ayurvedic Spa, l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina internacional. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb 25 Mbps o més de velocitat. A més, els clients tenen servei de bugaderia i tintoreria i 2 bars a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de recepció obert les 24 hores, assistència turística i per a la compra d'entrades i premsa gratuïta al vestíbul
  • Barbacoa, servei de consergeria i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Les 84 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc, així com altres avantatges, per exemple, roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador de disseny
  • Televisors de pantalla plana de 40 polzades amb canals per cable
  • Frigorífics, cafeteres/teteres i ventiladors de sostre

Idiomes

Anglès, francès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 07:00 a 10:00
  • 2 bars
  • 3 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Un bar al costat de la piscina
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • GOLDEN DRAGON
  • GRILL & BARBECUE
  • LA MENARA
  • PARADISE LOUNGE
  • THE BLACK

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de vapor
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Dormitori independent
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis

Exterior

  • Barbacoa

Spa complet

  • Massatge
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments aiurvèdics

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 5 plantes
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 40 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Llar de foc
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 15:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 11:30, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
És possible que els nens no compleixin els requisits per gaudir de l'esmorzar gratuït
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1250.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 3422 INR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 5000.00 INR per nen

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel llit addicional: 1250.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Royal Park Hotel Pondicherry
Royal Park Pondicherry
Hotel Royal Park Pondicherry
Hotel Royal Park
Hotel Le Royal Park Hotel
Hotel Le Royal Park Puducherry
Hotel Le Royal Park Hotel Puducherry

Preguntes freqüents

Hotel Le Royal Park té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Hotel Le Royal Park accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Le Royal Park?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Le Royal Park?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 15:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Le Royal Park?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Hotel Le Royal Park?

Aquest hotel amb spa es troba a Puducherry i a menys de 2 km de les atraccions següents: Llac Ousteri, Temple Kanniga Parameswari i Jardins Botànics. Casa d'Ananda Ranga Pillai i Església de la Nostra Senyora de la Immaculada Concepció també són a menys de 2 km.

Opinions: Hotel Le Royal Park

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 20 de 87 opinions
Puntuació 8: Bo. 32 de 87 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 17 de 87 opinions
Puntuació 4: Deficient. 11 de 87 opinions
Puntuació 2: Horrible. 7 de 87 opinions

7,2/10

Neteja

7,4/10

Personal i servei

6,4/10

Comoditats

7,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Harsh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The rooms were clean. It was really easy to go around and see stuff.
Estada d’1 nit (gen. 2024)

2/10, Horrible

Sanjay

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Väldigt smutsigt

Rummet var väldigt smutsigt både i sovrum där lakanen var smutsiga, badrummet läckte vatten
Estada de 2 nits (des. 2023)

4/10, Deficient

Prakash

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Front Desk guy was very rude, bathroom wallet clogged,shower doesn't work,room was smelly
Estada d’1 nit (jul. 2022)

8/10, Bo

sunil

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good ambience, excellent location, Rooms were clean, good breakfast options. Rooms are small, if you are 2 + 1 Kid. Clean Swimming pool. Overall, stay was good.
Estada de 2 nits (oct. 2021)

4/10, Deficient

DJ

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei
Its ok...., Br realistic. Give good service.. No compromise on service to customers.. Yhen people will follow hotel... But need to ise this strategy
Estada d’1 nit (gen. 2021)

2/10, Horrible

VIRASAMI

Estada de 2 nits (des. 2019)

2/10, Horrible

Vipin

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

BAD. Unsatfised

V bad toliet, AC not working, upholstery bed sheet not good.even room paint is bad, floor has dust
Estada d’1 nit (febr. 2020)

8/10, Bo

Rosemary

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Poonam

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent

The stay was good. Hotel is clean. Service staff is really excellent. Their can be improvement in the food at La Menara. Alisha at La Menara is very sweet and very good at her work. Reception staff is vey cooperative. Thanks for the great stay.
Estada de 2 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Every thing was excellent , we enjoyed , only that new year celebration was bit dull with out any music entertainment what we expect .
Estada de 3 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Decor is pretty. Food is great during breakfast buffet. Chef during breakfast is amazing and training manager and staff are very courteous.
Estada de 8 nits (des. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Not worth for money , rooms r look like local hotel
Estada d’1 nit (nov. 2019)

4/10, Deficient

Charlie, Kampala

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I did not like anything and was quite frankly disappointed in the place adn service considering the price paid, the WIFI did not work most of the time, getting even a complimentary bottle of water took 3 phone calls to reception, the bathroom fittings were all rusty amongst so many other issues...it was disappointing to say the least...
Estada de 2 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2019)

8/10, Bo

Mark

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice comfortable hotel.
Estada de 2 nits (ag. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Check out super slowly
Estada d’1 nit (ag. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I did not like the property at all. Only the reception area was clean but the room was very dirty, dust all over the room and cockroaches in my room. Food was too bad in taste.
Estada de 2 nits (juny 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

DO, JAKARTA INDONESIA

Què li ha agradat: Personal i servei
Staff are very friendly. EXCELLENT STAFF: PRASANNA KUMAR, FRONT OFFICE MANAGER
Estada de 3 nits (març 2019)

10/10, Excel·lent

DO, Jakarta Indonesia

Què li ha agradat: Personal i servei
Staff is good and friendly. Room should be cleaner
Estada d’1 nit (març 2019)

4/10, Deficient

Paneer

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Poor service

Not up to the standard for 3start
Estada de 2 nits (març 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Avoid this hotel.

Terrible wi-fi, unusable gym, dirty towels, they only give you one from key.
Estada d’1 nit (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 3 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Staff were very helpful. Breakfast was excellent. Ala cart food was average ,not in keeping with the standard of the hotel. Shower. Area is slippery , could do with a mat there Bedside lamps were not both sides. No bedside lamps in the twin room No proper instructions for electronic safe
Estada de 3 nits (febr. 2019)