Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Posada Gino





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, bany privat

Habitació familiar, bany privat
El més destacat
Televisor
Bany privat
Cuina compartida/comuna
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, bany privat

Habitació quàdruple, bany privat
El més destacat
Televisor
Bany privat
Cuina compartida/comuna
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble, bany privat

Habitació doble, 1 llit doble, bany privat
El més destacat
Televisor
Bany privat
Cuina compartida/comuna
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, bany privat

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, bany privat
El més destacat
Televisor
Bany privat
Cuina compartida/comuna
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Marquez de Mancera 241, Pisco, 11601
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel San Isidro
Hotel San Isidro
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 3 USD per adult i 3 USD per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Número de registre de l’allotjament: 10068012509
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Posada Gino Guesthouse Pisco
Posada Gino Guesthouse
Posada Gino Pisco
Posada Gino Pisco
Posada Gino Guesthouse
Posada Gino Guesthouse Pisco
Preguntes freqüents
Opinions: Posada Gino
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)