Piscomar Perú
Hotel de platja amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Piscomar Perú





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Televisor LED
Ventilador portàtil
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Televisor LED
Ventilador portàtil
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Televisor LED
Ventilador portàtil
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor LED
Ventilador portàtil
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Televisor LED
Ventilador portàtil
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Demetrio Miranda 419, Pisco, 11601
Sobre aquest allotjament
Piscomar Perú
Allotjaments similars

EL PARAISO ECO RESORT
EL PARAISO ECO RESORT
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S'admeten animals
- Piscina infantil
4.0 de 10, 1 opinió
Preu actual: 55 €
5 de gen. - 6 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit. Aquesta exempció només s'aplica a les estades al Perú que no superin els 60 dies.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 3 USD per adult i 3 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 5 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Número de registre de l’allotjament: 20601644330
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Piscomar Perú Hotel
Piscomar Perú Hotel
Piscomar Perú Pisco
Piscomar Perú Hotel Pisco
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Piscomar Perú
8,4
Molt bo
8,4
Neteja
7,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
13 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
GUSTAVO ADOLFO
26 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Personal amable
GUSTAVO ADOLFO
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
bobo, Firenze
28 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Confortevole
bobo
Estada de 3 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Carlos
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Samanta
5 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samanta
Estada de 3 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
M
14 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice room with breakfast and friendly staff
M
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
DANIEL
9 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
DANIEL
10/10, Excel·lent
Luis Enrique
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GRACIAS - PISCOMAR
Luis Enrique
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We had view of beach and could walk to restaurants
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
m.n, Japan
16 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
スタッフの対応が良いです
m.n
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Paolo giovanni
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eccellente
Paolo giovanni
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Freundliches Personal und sauberes Hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Laura, Cologne
8 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel
Laura
Estada d’1 nit (oct. 2017)
2/10, Horrible
Saul João
6 d’oct. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saul João
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Nicolas
15 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Nicolas
Estada de 2 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Sara
14 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasantly surprised
Sara
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
William
6 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pisco Peru stay
William
Estada d’1 nit (maig 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de maig de 2017








