Elizabeth Hotel
Hotel a Pili amb 3 piscines a l'aire lliure i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Elizabeth Hotel





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Naga, Bicol, Pili, Kabikulan, 4418
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

SMDP Resort Hotel CamSur
SMDP Resort Hotel CamSur
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Aire condicionat
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 120 PHP per adult i 120 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 75 PHP per un període de 24 hores. L'import pot variar.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 PHP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Elizabeth Hotel Pili
Elizabeth Pili
Elizabeth Hotel Pili
Elizabeth Hotel Hotel
Elizabeth Hotel Hotel Pili
Preguntes freqüents
Opinions: Elizabeth Hotel
Opinions
6,8
7,8/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 14 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eva, Melbourne
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eva
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Lesley Jan
6 d’oct. de 2024
Lesley Jan
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Roderick, Stuart
16 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Roderick
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Alfred, Queens Village
Viatge en parella
2 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfred
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
blaire
21 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
blaire
Estada de 2 nits (des. 2021)
6/10, Acceptable
DANNY, SAN JOSE
Viatge en grup, Viatge en família
18 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
DANNY
Estada de 2 nits (febr. 2022)
4/10, Deficient
DANNY, SAN JOSE
7 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
DANNY
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Olivia
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Accommodating staff and crew
Olivia
Estada de 11 nits (set. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)