Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel De Ratt





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

54/77 Moo 6, Soi Thepconcreat, Thepkasattri Road, Rassada, Muang, Ratsada, 83000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

RQ Phuket Patong Beach by Collection O
RQ Phuket Patong Beach by Collection O
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
7.0 de 10, Bé, 2 opinions
Preu actual: 8 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ratt Ratsada
Hotel Ratt
Ratt Ratsada
Hotel De Ratt Hotel
Hotel De Ratt Ratsada
Hotel De Ratt Hotel Ratsada
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel De Ratt
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Robert
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Don't expect much and you won't be disappointed
Robert
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en grup
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Sascha
Viatge en grup
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sascha
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Jacob
Viatge en grup
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacob
Estada de 8 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Human
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Human
Estada de 22 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
oualid
5 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
oualid
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Experience
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Jörgen
17 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra familjehotell
Jörgen
Estada de 3 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Patrick
2 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Patrick
Estada de 10 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)