Ban Raya Resort and Spa
Complex turístic amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Kata
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ban Raya Resort and Spa





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació sènior, 1 dormitori, pati, zona enjardinada

Habitació sènior, 1 dormitori, pati, zona enjardinada
El més destacat
Balcó
Menjador
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Carregar totes les fotos de: Casa a l'arbre destacada, 1 dormitori, pati, zona enjardinada

Casa a l'arbre destacada, 1 dormitori, pati, zona enjardinada
El més destacat
Balcó
Menjador
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 1 dormitori, pati, zona de pati

Habitació bàsica, 1 dormitori, pati, zona de pati
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Menjador
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Carregar totes les fotos de: Habitació reial, balcó, zona enjardinada

Habitació reial, balcó, zona enjardinada
El més destacat
Balcó
Menjador
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7/26 Moo3, T.Rassada, Muang, Ko Racha Yai, Phuket, 83000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Racha Island Resort
Racha Island Resort
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 170 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 200 THB per adult i 200 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 17000 THB per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1250.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, una farmaciola i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Baan Raya
Baan Raya Ko Racha Yai
Baan Raya Resort
Baan Raya Resort Ko Racha Yai
Ban Raya Resort Ko Racha Yai
Ban Raya Resort
Ban Raya Ko Racha Yai
Ban Raya
Ban Raya Resort Spa
Baan Raya Resort Spa
Ban Raya Resort and Spa Resort
Ban Raya Resort and Spa Ko Racha Yai
Ban Raya Resort and Spa Resort Ko Racha Yai
Preguntes freqüents
Opinions: Ban Raya Resort and Spa
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
25 de gen. de 2025
Bruno
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Vesta
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vesta
Estada de 3 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Pieter
Viatge en parella
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pieter
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Erja
19 d’abr. de 2019
Erja
Estada d’1 nit (febr. 2019)
4/10, Deficient
Leena
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Leena
Estada de 7 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Liviu
5 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
worst hotel I ever booked
Liviu
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Nattakarn
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
โรงแรมสงบ สะอาด ค่ะ
Nattakarn
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Giovanni
12 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isola da sogno




Giovanni
Estada de 5 nits (gen. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Raya has died
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
4 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Breakfast is too bad taste!
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de des. de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
あきちゃん, 日本、広島市
25 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
のんびりゆったり
あきちゃん
Estada de 4 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Nils
22 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nils
Estada de 3 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Schöne Lage abseits der Massen
Viatger verificat
8/10, Bo
Maria
29 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Okay hotel på en skøn ø
Maria
6/10, Acceptable
jim
27 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Déçu
jim
4/10, Deficient
Hisako
11 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei
海好きでも短期滞在をおすすめします。
Hisako
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei
あまりにもひどいフロント、レストラン従業員の接客態度
Viatger verificat
6/10, Acceptable
delmarre, kualalumpur
28 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Too expensive for service
delmarre
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Arlett
29 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació