La Rose Boutique Hotel & Spa
Hotel per a famílies amb spa complet i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament La Rose Boutique Hotel & Spa





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
La Rose Boutique Hotel & Spa és a Phnom Penh, al centre. Sala de Conferències Chaktomouk i Museu Nacional de Cambodja són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; si busques unes vacances actives, també pots apropar-te a Grand Phnom Penh Golf Club i Royal Cambodia Phnom Penh Golf Club. Viatges amb nens? Porta'ls a Phnom Penh Fantasy World; si et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit, pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Estadi Olímpic.

No. 164B, Norodom Boulevard, Sangkat Tonle Bassac, Phnom Penh, 12301
Què hi ha als voltants
- Monument a la Independència - 12 minuts a peu - 1.0 km
- Museu del Genocidi de Tuol Sleng - 17 minuts a peu - 1.5 km
- Casino NagaWorld - 19 minuts a peu - 1.6 km
- Riverside - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
- Palau Reial - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Celeste Skybar - 7 minuts a peu
- Ma Ma Thai Restaurant | ភោជនីយដ្ឋាន ថៃ ម៉ា ម៉ា - 5 minuts a peu
- Nik The Greek - 4 minuts a peu
- Starbucks - 1 minuts a peu
- Papa John's - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
La Rose Boutique Hotel & Spa
Allotjaments similars

SUN & MOON, Urban Hotel
SUN & MOON, Urban Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 896 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
La Rose Boutique
La Rose Boutique Hotel
La Rose Boutique Hotel Phnom Penh
La Rose Boutique Phnom Penh
Rose Boutique Hotel Phnom Penh
Rose Boutique Phnom Penh
La Rose Boutique Hotel Spa
La Rose & Spa Phnom Penh
La Rose Boutique Hotel & Spa Hotel
La Rose Boutique Hotel & Spa Phnom Penh
La Rose Boutique Hotel & Spa Hotel Phnom Penh
Preguntes freqüents
Opinions: La Rose Boutique Hotel & Spa
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Caroline
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Peaceful Oasis in the Heart of Phnom Penh
Caroline
Estada de 4 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Amy
Viatge de negocis
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 6 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Francis
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy@PhnomPenh
Francis
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Katie
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cute hotel in excellent location
Katie
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Jean-Pascal
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité-prix.
Jean-Pascal
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Michael, Sydney
5 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pleasant hotel but will stay elsewhere next time
Michael
Estada de 3 nits (set. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
20 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Horrible
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very comfortable and nice after a long journey
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Dr., Columbia, SC
9 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charming and centrally located
Dr.
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
大俠, chu
17 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
值得推薦的好酒店
大俠
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel for relaxation
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
chun keung, HK
8 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent service
chun keung
2/10, Horrible
チャッピー, 東京
10 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最悪
チャッピー
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Phnom Pehn
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
P Stella, Singapore
15 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mary from Singapore
P Stella
6/10, Acceptable
June, Kuala Lumpur
5 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Short stay
June
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








