Corner9 Bassac Boutique Hotel
Hotel d'estil colonial amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Corner9 Bassac Boutique Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
També et pot agradar

Rosewood Phnom Penh
Centre de la Ciutat de Phnom Penh
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 155 opinions
Preu actual: 344 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

19, St. 9, Tonle Bassac, Khan Chamkarmorn, Phnom Penh, 12301
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Monsoon Bassac Hotel
Monsoon Bassac Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 101 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 5 USD per adult i 3 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 15.00 USD només l'anada (entre 9 i 16 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-10:00.
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Corner9 Bassac Boutique Hotel Phnom Penh
Corner9 Bassac Boutique Phnom Penh
Corner9 Bassac Boutique
Corner9 Bassac Boutique
Corner9 Bassac Boutique Hotel Hotel
Corner9 Bassac Boutique Hotel Phnom Penh
Corner9 Bassac Boutique Hotel Hotel Phnom Penh
Preguntes freqüents
Opinions: Corner9 Bassac Boutique Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
MC, Atlanta
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MC
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Daniel
28 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excellent
Daniel
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Lou
30 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good - great area
Lou
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Guat Beng
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Return stay great hospitality
Guat Beng
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Robert
10 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Grant, Seattle
Viatge de negocis
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grant
Estada de 7 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Thomas
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Matt, Los Angeles, ca
12 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matt
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Daryl, Oxford
27 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daryl
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Glenis
6 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Special Hotel.
Glenis
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel with pool
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2018)
2/10, Horrible
GAEL
27 d’ag. de 2018
Impossible de dormir travaux juste en face
GAEL
Estada de 6 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
John
27 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Hotel
John
8/10, Bo
Katie
17 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely little hotel
Katie
Estada de 3 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Vincent
28 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Will stay again
Vincent
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Sean
25 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació