Hansanan Hotel
Hotel a Phitsanulok amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hansanan Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

301/207 Chaiyanuphap Road, Phitsanulok, 65000
Sobre aquest allotjament
Hansanan Hotel
Allotjaments similars

Mayflower Grande Suite Hotel
Mayflower Grande Suite Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Piscina infantil
9.0 de 10, Fantàstic, 14 opinions
Preu actual: 31 €
taxes i impostos inclosos
1 de nov. - 2 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 150 THB per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hansanan Hotel Phitsanulok
Hansanan Hotel
Hansanan Phitsanulok
Hansanan
Hansanan Hotel Hotel
Hansanan Hotel Phitsanulok
Hansanan Hotel Hotel Phitsanulok
Preguntes freqüents
Opinions: Hansanan Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Wilbert
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wilbert
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Sarawut
Viatge de negocis
7 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarawut
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Chaned
30 de des. de 2022
Chaned
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
23 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ดีครับ
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Ramida
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
6 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Ramida
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Marion
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marion
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tout est tres bien
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Mallika
17 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mallika
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Jing
25 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jing
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Tasteless breakfast & noisy interior
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Kullasak
15 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació








