Sabuy Best Hotel Phayao
Hotel al llac a Phayao amb connexió amb el centre de convencions i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Wat Phra That Jom Thong
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sabuy Best Hotel Phayao





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 24 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

939/3-5, Phahonyotin Road, T.Wiang, A.Muang, Phayao, 56000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

KM Kwanphayao Hotel
KM Kwanphayao Hotel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 13 opinions
Preu actual: 14 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100.00 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 100 THB per adult i 50 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Sabuy Best Hotel
Sabuy Best Phayao
Sabuy Best
Sabuy Best Hotel Phayao Hotel
Sabuy Best Hotel Phayao Phayao
Sabuy Best Hotel Phayao Hotel Phayao
Preguntes freqüents
Opinions: Sabuy Best Hotel Phayao
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Abigail
4 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Central location, good value
Abigail
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Paul
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
トン, 茨城
Viatge en parella
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
トン
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Pijittra
6 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ห้องพักถือว่าดี
Pijittra
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Justin, KL
22 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Justin
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
安全に利用していただくために
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
2/10, Horrible
Parumat
26 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Parumat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Brian, Chiang Rai
21 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
SUKANYA
24 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ประทับใจให้5ดาว
SUKANYA
Estada d’1 nit (maig 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
価格的にもこんなもんかなぁと
Viatger verificat
6/10, Acceptable
HITOSHI
14 d’abr. de 2018
ホテルの立地は良いです
HITOSHI
10/10, Excel·lent
Ravi
12 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Ravi
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Oratai
28 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oratai
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
PRIVILEGED
21 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PRIVILEGED
Estada de 2 nits (gen. 2018)