Phuglong Hotel
Hotel a la vora del llac amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Phuglong Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

888 Chaykwan Road, Wiang Mueang, Phayao, Phayao, 56000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

M2 Hotel Waterside
M2 Hotel Waterside
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
10.0 de 10, Excepcional, 3 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250.00 THB per adult i 150 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Phuglong Hotel Phayao
Phuglong Phayao
Phuglong
Phuglong Hotel Hotel
Phuglong Hotel Phayao
Phuglong Hotel Hotel Phayao
Preguntes freqüents
Opinions: Phuglong Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de febr. de 2025
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
dave
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
dave
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Heather
Viatge en parella
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heather
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonino
Viatge en parella
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonino
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gerhard
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerhard
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yoshikazu
Viatge de negocis
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
Yoshikazu
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Nattavat
Viatge en grup
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nattavat
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
PAJON
Viatge en família amb nens petits
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAJON
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Phattakorn
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Phattakorn
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Nongnuch
Viatge en grup
11 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nongnuch
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Martin
6 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Kwa
22 de març de 2023
Kwa
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
David
2 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
johannes
Viatge en parella
24 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
johannes
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
alan
3 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
alan
Estada de 2 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
CHRISTOPHER
Viatge en parella
22 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
CHRISTOPHER
10/10, Excel·lent
Michael
27 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Our favourite Phayao hotel
Michael
Estada de 2 nits (des. 2022)
8/10, Bo
bernard
25 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
bernard
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Supattarachai
30 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Supattarachai
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Riitta
30 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riitta
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
Khanita, Phayao
Viatge en parella
12 de des. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Khanita
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)